یکی از شرط‌های مهم موفقیت در دنیای امروزی قطعا تمرکز است که این روزها کمتر کسی به آن توجه می‌کند ولی ما به عنوان یک مدیر هدف باید راه‌های تمرکز بهتر را یاد بگیریم و آن را جزو اصول اولیه کارمان قرار دهیم تا بتوانیم در زمان کمتر به نتایج بهتر برسیم.

 

هر بار که کاری را شروع می‌کنیم به انجام دادن، ذهن ما مدت زمانی طول می‌کشد تا بتواند خود را با شرایط هماهنگ کند و به اصطلاح روی انجام آن کار تمرکز کند، خیلی چیزها می‌تواند باعث شود این زمان طولانی شود و برعکس آن عوامل هم وجود دارد که می‌تواند این زمان را کاهش دهد.

 

حالا فرض کنید هر بار که حواسمان پرت می‌شود، ذهن ما چقدر باید زحمت بکشد تا دوباره به شرایط تمرکز برگردد و در این بین چقدر زمان و انرژی از دست می‌دهیم، مانند راننده‌ای که یک پایش روی پدال گاز است و دیگری روی پدال ترمز، در این حالت ماشین در حالت ریپ زدن قرار می‌گیرد یعنی چند سانتیمتر جلو می‌رود و بعد می‌ایستد، دوباره چند سانتیمتر جلو می‌رود بعد دوباره متوقف می‌رود و این روند تا زمانی که هر دو پا روی پدال گاز و ترمز باشد ادامه دارد.


موفق باش تمرکز ,زمان ,می‌رود ,انجام ,پدال ,تمرکز بهتر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ایران زمین divas4 آذری ماهنیلار | دانلود آهنگ های آذری و ترکی شاد mainplay | سایت دانلود آهنگ ترموستات و کلید لمسی هوشمند | گروه مبنا فال روزانه درب اتوماتیک | درب های اتوماتیک | درب و پنجره دوجداره